ابقا و انتصاب مديران كل تربيت بدني هفت استان/ تربیت بدنی یزد همچنان بدون مدیرکل!!!

یزدفردا "سعيد صادقي مقدم :معاون رييس جمهوري و رييس سازمان تربيت بدني در احكام جداگانه‌اي مديران كل تربيت بدني پنج استان را در سمت خود ابقا و مديران كل تربيت بدني ‪دو‬ استان را منصوب كرد.

علي سعيدلو در احكام جداگانه‌اي افشين داوري را به عنوان مديركل تربيت بدني استان خراسان رضوي، قربانعلي پاشا را به عنوان مديركل تربيت بدني استان گلستان، رضا محمدي اصل را به عنوان مديركل تربيت بدني استان هرمزگان، جعفر غديري را به عنوان مديركل تربيت بدني استان خراسان جنوبي و علي ملا احمدي را به عنوان مديركل تربيت بدني استان آذربايجان غربي در سمت‌هاي خود ابقا و شروين اسبقيان را به عنوان مديركل تربيت بدني استان آذربايجان شرقي و رشيد خدابخش را به عنوان مديركل تربيت بدني استان اصفهان منصوب كرد.

این احکام در حالی از سوی سعیدلو صادر شده که از ۱۹ اسفند ماه سال گذشته که احمد کمالی٬ مدیرکل وقت تربیت بدنی یزد با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار اردکان معرفی شد تا این لحظه مدیرکل جدید تربیت بدنی معرفی نشده است و "اصغر حسینی" معاون فنی ورزشی این اداره کل٬ سرپرستی تربیت بدنی یزد را بر عهده دارد!!!

اخبار ورزش يزد: از "عباس دهقان" كه يكي از زحمت كشان عرصه ورزش به شمار مي آيد و سالها به عنوان مسوول تربيت بدني آموزش و پروش يزد فعاليت مي كرد و چند سالي است كه براي ياري رساندن به "احمد محتشمي" رييس يزدي فدراسيون ژيمناستيك به تهران رفته و در سمت نايب رييسي اين فدراسيون فعاليت مي كند به عنوان مديركل جديد تربيت بدني يزد نام برده مي شود.

حضور عباس دهقان كه يك مدير ورزشي و كارآمد است در راس امور ورزش يزد براي اكثريت قريب به اتفاق جامعه ورزش استان خوشايند است. اميدواريم عباس دهقان عزيز سكان ورزش يزد را در دست بگيرد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا